Biker rasiu z Katowice.

free counters

FORUM PODRÓŻEROWEROWE

Największe w Polsce forum rowerowe

Wykres roczny blog rowerowy rasiu.bikestats.pl

Lemondka

Wtorek, 28 czerwca 2011 · dodano: 28.06.2011 | Komentarze 0

Wczoraj założyłem lemondkę i musiałem ją wypróbować;D W końcu po sesji to i czasu sporo. Rano spakowałem wodę, coś do jedzenia i ruszyłem. Najpierw do Mikołowa, gdzie wbiłem na wiślankę i zaczęło się testowanie lemondki:D Jak się rozłożyłem na niej to nie chciało mi się podnosić. Super wygodna! Na początku miałem problemy ze sterowaniem rowerem ale po kilku kilometrach jechałem już normalnie. Do Strumienia jechałem z wiatrem i poniżej 28-29km/h nie schodziłem (chyba, że światło czerwone było:D ). W Strumieniu zatrzymałem się na pierwszy odpoczynek przy zajeździe z niebieskim samolotem. Chwilkę posiedziałem i ruszyłem w stronę Pszczyny jadąc drogą wojewódzką 939. Z początku nie była ona najlepszej jakości ale później było lepiej. Niestety, prędkość przelotowa spadła do +- 23km/h a wszystko przez wiatr. Po kilku chwilach dojechałem do Pszczyny i postanowiłem, że pojadę do Goczałkowic na tamę. Posiedziałem trochę, zjadłem co miałem i ruszyłem do Katowic przez Kobiór i Tychy. Jechało się ciężko. Praktycznie non stop na liczniku prędkości rzędu 17-19km/h. Dziś silny wiatr wiał z północy i znacząco mnie spowalniał, dodatkowo byłem już trochę zmęczony trasą.
Podsumowując, lemondka była warta zakupu! Nie bolą mnie nadgarstki;)